دانلود سریال Constellation صورت فلکی

دانلود سریال Constellation صورت فلکی (2024–)

قسمت 8 اضافه شد
مدت زمان: N/A کشور: ، ، رده سنی:

جو پس از یک فاجعه در فضا به زمین باز می گردد و متوجه می شود که قطعات گم شده ای در زندگی او وجود دارد، بنابراین او تصمیم می گیرد تا حقیقت را در مورد رازهای پنهان سفر فضایی فاش کند و چیزهایی را که از دست داده بازیابی کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود و تماشای آنلاین تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفاً v.p.n خود را خاموش کنید.

نقد و بررسی سریال صورت فلکی

“فضانوردی پس از یک حادثه در طول ماموریت فضایی به زمین بازگشته اما متوجه می شود که بخش هایی از زندگی او گم شده”

نومی راپاسِ سوئدی، واقعاً باید چیزی آرامش بخش در مورد فضا پیدا کند. در فیلم پرومتئوس در سال 2012، او با برخی از ترسناک ترین موجوداتی که تا به حال در سینمای علمی تخیلی ابداع شده بود روبرو شد. سریال جدید اپل تی وی پلاس یعنی سریال صورت فلکی، بار دیگر او را با یک کابوس با همان درجه از وحشت، وارد مدار می کند. جو (راپاس) و خدمه اش که درگیر آزمایشی روی ایستگاه فضایی بین المللی هستند، با زباله های فضایی برخورد می کنند و این اتفاق باعث آتش سوزی در ایستگاه و نیاز به تخلیه فوری می شود. پس از بازگشت مرگبارش به زمین، او متوجه می شود که واقعیت برای او چیزی نیست که او آن را به خاطر آورده است.

 


درآمدی بر طرح داستان سریال صورت فلکی

با فیلمنامه ای اورجینال از خالق و نویسنده، پیتر هارنس (جاناتان استرنج و آقای نورل، دکتر هو)، سریال صورت فلکی، کاوشی در روانشناسی فضانوردان و اسرار سفرهای فضایی است. هارنس به معنای واقعی کلمه از فضا به عنوان سکوی پرتاب برای سریال استفاده می کند و سپس به سریال سمت و سوی مخالفی می دهد. تماشاگرانی که منتظر نوعی سریال کاوش فضایی هستند، از کشف اینکه این سریال یک درام روان شناختی است، ناامید خواهند شد. مایه شرمساری است زیرا سریال صورت فلکی زمانی که شخصیت هایش در موقعیت های مرگ بار قرار می گیرند، بسیار قانع کننده تر هستند تا در دام و توطئه هایی که در آن قرار گرفته اند.
سه قسمت اول (که با هم پخش شدند) نشان می دهد که جو با رویداد های لاینحلی مبارزه می کند تا به زمین بازگردد و همسرش مگنوس (جیمز دارسی) و دخترشان آلیس (داوینا و رزی کلمن) را ببیند. تصادف در ایستگاه فضایی به قیمت جان فرمانده پل لنکستر (ویلیام کتلت) تمام شده و خدمه باقی مانده باید به سرعت با یکی از سفینه های اضطراری فرار کنند. این امر جو را با ماموریت دشوار آماده کردن آخرین سفینه اضطراری به تنهایی روبرو می کند، در حالی که اکسیژن باقیمانده او به سرعت تخلیه می شود. در همین احوال، شوهر و دختر وظیفه شناسش منتظر اخباری از وضعیت جو هستند.

 

معرفی سریال Constellation
بررسی شخصیت های سریال Constellation

جیمز دارسی در این صحنه ها عالی است زیرا شخصیت او به عنوان یک همسر دست و پا چلفتی و بیچاره ظاهر می شود که مطمئن نیست آیا واقعاً می خواهد همسرش از فضا بازگردد یا خیر. البته او آرزوی بازگشت جو را دارد اما بیشتر برای اینکه دخترشان آلیس دوباره مادر داشته باشد. دخترشان آلیس نیز رویدادهای عجیب و مشابهی را تجربه می کند و مادرش را ناراحت می کند و به این اتفاقات عجیب اعتبار می بخشد. این یک اجرای چشمگیر از بازیگران زن است که با اندوه دست و پنجه نرم می کنند و واقعیت خود را زیر سوال می برند. در نهایت، جو و آلیس موقعی که زمان نمایش را به اشتراک می گذارند، سریال صورت فلکی در قانع کننده ترین حالت خود قرار می گیرد. به راحتی می توان پذیرفت که یک مادر برای بازگشت نزدِ فرزندش دست به هر کاری بزند. مشاهده وحشت در چهره نومی راپیس در حالی که او با دختری که به یاد نمی آورد دست و پنجه نرم می کند، دلخراش است و تماشای آلیس که متوجه می شود مادرش علیرغم ایستادن در مقابل او ممکن است دیگر در میان آنها نباشد، به همان اندازه ناراحت کننده است.
یکی از شخصیت هایی که با این مأموریت مخالف است، فرمانده هنری کالدرا (جاناتان بنکس) است. بالاتر از ایمنی فضانوردان، او به بازیابی آزمایشی که ممکن است بر مشکل ایستگاه فضایی تأثیر بگذارد، وسواس دارد. بنکس که رفتار بی سر و صدا تهدید آمیز خود را در طول دوران حرفه ای اش در سریال هایی مانند بریکینگ بد نشان داده است، بازیگر ایده آلی برای این شخصیت حسابگر است. مانند برخی از نقش های دوگانه دیگر در سریال Constellation، او در نقش Bud Caldera، فضانوردی که مسیر زندگی اش پس از یک مأموریت فضایی بحث برانگیز به طور قابل توجهی تغییر کرده، وظیفه ای را در واقع نقش آفرینی می کند. اولین معرفی این همزاد نشان می دهد که او یک مرد قدیمی است که در مدار سنّت کار می کند یعنی با وضعیتی بسیار متفاوت از همتای خود هنری.

 

نقد و بررسی سریال Constellation

هیجان سریال صورت فلکی در قسمت های اولیه آن خلاصه شده

قسمت های اولیه به راحتی هیجان انگیزترین بخش این سریال هستند، با یک حادثه و فرود اضطراری از یک شاتل فضایی ناموفق که DNA زیادی را با فیلم جاذبه محصول 2013 به اشتراک می گذارد. از آنجا، سریال صورت فلکی تلاش می کند تا حرکت خود را حفظ کند. سریال Constellation به عنوان یک ماجراجویی فضایی هیجان انگیز، نمی تواند موضوعات درگیرکننده دائمی را برای دنبال کردن ارائه کند. البته روس ها اسرار فضایی دارند. اصلاً چرا باید به مک گافین مرموز اهمیت دهیم که شخصیت بنکس را اینقدر اشغال کرده؟ و مطلبی با شما: اجازه ندهید حتی در مورد سادگی یک دستگاه پخش نوار کاست که در نهایت به یک عنصر کلیدی در این سری تبدیل می شود، ذهنتان را درگیر کند. تدبیرهای طرح هیچ لطفی به سریال صورت فلکی ندارند.

 

سریال Constellation - اوه فیلم

نقدی به سریال Constellation

دقیقاً مانند سؤال مداومِ جو از واقعیت گمشده ی خود، سریال صورت فلکی نیز اغلب دیدگاه ها و جدول های زمانی را تغییر می دهد تا با روایت خود مطابقت داشته باشد. این مسئله ی گیج کننده ای است و طوری طراحی شده که مخاطبان را مانند شخصیت اصلی در سردرگمی قرار دهد. به هر حال، بیشتر سریال به هوش ذهنی جو بستگی دارد، پس بیایید خودمان را خیلی درگیر نکنیم. یکی از حیله های پرکاربرد سریال صورت فلکی این است که یک شخصیت می بیند که رویدادی در مقابل او رخ می دهد و سپس آن صحنه با یک چشم انداز جایگزین بازبینی می شود. اصل هدف در این سریال محسوس است، اما بازدهِ آن هرگز وسیله را توجیه نمی کند. این مجموعه در صورت استفاده کمتر از این چشم اندازهای متناوب می می توانست، صحنه های خاصی را به ما ارائه کند اما وقتی که سریال از آن به عنوان عصا برای پیشبرد داستان استفاده می کند، ماهیت سردرگم کننده داستان بخشی از جذابیت خود را از دست می دهد. خوب است که شخصیت ها در داستان گم شوند، اما باید چیزی وجود داشته باشد که وقایع را پایه گذاری کند.

هم اکنون می توانید سریال Constellation را همراه با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور و حذفیات، از وبسایت اوه فیلم دانلود کنید یا این سریال را به صورت پخش آنلاین (تماشای آنلاین) مشاهده فرمایید.

  • زبان: N/A

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

آیا فیلم و سریال ها سانسور شده هستند؟

خیر، اوه فیلم روی هیچ فیلم، سریال یا انیمه ای (حتی در نسخه های دوبله فارسی) هیچگونه سانسور و حذفیاتی اعمال نمی کند.

چرا در هنگام دانلود با مشکل مواجه هستم یا فایل ها ناقص دانلود می شوند؟

کاربر گرامی لطفا توجه داشته باشید برای دانلود از سایت با کامپوتر حتما از نرم افزار Internet Download Manager یا همان IDM و برای دانلود با گوشی های آندرویدی از نرم افزار ADM و برای دانلود با گوشی های آیفون نیز از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند Total Files استفاده کنید.

آیا فیلم و سریال های درخواستی را قرار می دهید؟

حتما، اوه فیلم تمام فیلم، سریال و انیمه های درخواستی شما را در اسرع وقت با زیرنویس چسبیده و در صورت امکان با دوبله فارسی و پخش آنلاین در سایت قرار می دهد. برای ارسال درخواست، در سایت ثبت نام کنید و از پنل کاربری خود اقدام به ارسال درخواست نمایید.

چرا زیرنویس نمایش داده نمی شود یا مشکلاتی مانند ناهماهنگی دارد؟

کاربر گرامی لطفا برای پخش فایل ها در کامپیوتر حتما از KM Player یا VLC Player و در آندروید حتما از MX Player استفاده نمایید و در گوشی های آیفون نیز از KM Player استفاده کنید، اگر با وجود استفاده از پلیر های مذکور، باز هم مشکلی وجود داشت، در قسمت نظرات همان فیلم یا سریال تذکر دهید تا فورا اصلاح شود.

چرا زیرنویس در پخش آنلاین پخش نمی شود؟

لطفا حتما برای استفاده از پخش آنلاین از مرورگر Google Chrome (در کامپیوتر و گوشی) استفاده نمایید.

چرا پخش آنلاین صدا ندارد؟

انکود صوتی برخی فیلم ها (عمدتا نسخه های دوبله فارسی در پخش آنلاین) با فرمت mp3 روی فایل تصویری mp4 است. متاسفانه گوشی های سیستم عامل ios از این فرمت صوتی پشتیبانی نمی کند.

چرا در تلویزیون زیرنویس نمایش داده نمی شود؟

برخی تلویزیون ها از سافت ساب پشتیبانی نمی کنند. در این موارد میتوانید فیلم یا سریال را در صورت وجود نسخه هاردساب بدون مشکل مشاهده کنید.

تفاوت سافت ساب (SoftSub) و هاردساب (HardSub) چیست؟

در فایل های سافت ساب (SoftSub)، زیرنویس به فایل تصویری ضمیمه شده است، فایل زیرنویس هنوز از فایل تصویری جداست اما همزمان پخش می شوند اما در نسخه های هاردساب (HardSub) زیرنویس بخشی از تصویر است و فایل جداگانه ای ندارد و همانند تصاویر فیلم پخش می شود لذا در هر دستگاهی بدون مشکل پخش می شوند.